Ddeerryyaa sıcaklardan.ter ile atıyordur.biz geçen hafta bu sebeple doktora gittik.bi hayli azalma var bizde de.doktor söyledi havadan olduğunu(son zamanlarda bu şikayetle gelen çok çocuk hastası olmuş)16 aylık.1 haftadır altını bile bezlemiyorum çünkü 3 kez yapıyor çişi(4-5 saat arayla yani)