Öncesinde kilo alıp vermekten sonrasında hamilelik ve emzirme derken memeler aldı başını gitti. Aramızda göğüs dikleştirme ameliyatı olan var mıdır ? Dezavantajları var mı ? 2. Çocukta emzirmek sıkıntı olur mu ? Fiyatları nedir tavsiye edebileceğiniz doktor var mı ? Kısacası memeye dair her şey hakkında bilgi rica ederim. O eski güzel memikleri çok özledim. Memeleri sarkan dostlar gelin sarılalım 🥲