Unicornnnn aslında park beşikler var çok kullanışlı tam da böyle seyahatlik yani. kurlumu basit, küçük bir çantaya sığar kapalı iken. ben beşik almadım doğduğundan beri park beşikte. ordan oraya gidiyor çok rahat. bir de bebeği her yerde yatırmaya alıştırın bu kolaylık sağlar. çünkü hayat her zaman mükemmel olmayacaktır onu gerçek hayata hazırlamalıyız. kendi yatağı dışında uyumaması stres yaratır.