Esbebeginannesi 4 gun once sezeryanla doğum yaptim. Bugun Bebegimde idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Böyle bir durumla karsilasan var mi acaba
Atabey3760 Esbebeginannesi aynı durumu yaşadım canım 1 hafta antibiyotik tedavisi gördü küvöze almışlardı. Geçti gitti şuan çok iyiyiz. Geçer inşallah korkma canım.
Leylaa_ Esbebeginannesi kızımda olmustu 20 günlüktük iğne verdi 5 gunluk iyi şimdi doğumdan önce sizde varsa öyle geçmiş olabilir bende vardı benden geçmiş kızıma
Esbebeginannesi Atabey3760 Leylaa_ Benim bebegimde 2 gundur kuvozde. Hamileyken bende vardi. Muhtemelen benden geçti. İnşallah hemen biter enfeksiyonumuz