muennesgenc bol bol emzirin, arkadaşın yazdığı gibi soğan hatta üstüne karanfil batırsanız da burun tıkanıklığı varsa çok güzel açıyor. Klima çalıştığı zaman nem ölçeriniz varsa ona göre odayı nemlendirin, havayı kurutmasın. Bi de ateşi olmayan çocuğa calpol vermeyin. Gribe, öksürüğe de aklınızda bulunsun zeytinyağına sarımsağı ezip bekletin sonra sadece yağından alıp ayak diplerine sürün, çorap giydirip yatırın. Göğsüne falan da sürebilirsiniz o da iyi geliyor. Size de udihindi tavsiye edebilirim. Ben onun sayesinde bu seneyi hastalanmadan atlattım çok şükür.