Annesivebebesi şuan yaşadığım acı aklıma geldi yok öyle bir acı😑araştırmıştık ve o kabarcığı deliyorlardı süt kanalını tıkadığı için orada süt çıkışı olmuyor hem göğüs şişiyor hem çok acıyor.Eşim iğneyi ısıtıp sterilize etti kabarcığı deldi banyoda iyice yumuşadı tırnağımla kaldırdım göğsümü suyun altında sağdım hem kabarcık geçti hem göğsümün şişi indi bir daha da olmadı o gün zeytinyağı sürdüm de yattım