Arkadaşlar merhaba kızım şuan 19 aylık emiyor ve gece çok sık uyanıyor gazi varmış gibi kıvranıp duruyor resmen 10 dk da bir 20 dk da bir uyanıyor mızmızlanıp meme istiyor emiyor uyuyo ve tekrar. Gündüz uykusu da öyle. Uyanıkken hiçbirşey yok rahat bir şekilde gazını çıkarıyor mamasını yapıyor gece sanki gaz çıkarmayı unutuyor gibi kıvranıyor ama gaz da çıkarmıyor. Bugün doktora gittik ve doktorumuz depridat diye şurup verdi daha önce kullanan yada bu duruma önerisi olan var mı?