Kızlar merhabalar,
Annemler dün akşam geldi bana oğlumu özlemişler 1 gece kalacaklardı. Bende rahatsızım oğlumda öyle diye beraber geçelim bize toparlanın biraz dedi annem oğlumla anneme geldik bikac gün kalalım diye. Ama benim minik canavar dünden beri evde insan gördüğü için asla uyumuyor. 1 aydır 9da uyuyan hatta o saati zor eden çocuk gitti iki akşamdır saatlerce ayakta sallatan, memeden ayrılmayan bir çocuk geldi yerine. Kafayı yiyeceğim ben mahvoldum bu düzeni kurana kadar bu kadar kolay mı bozulacaktı?! :(
Tekrar eski haline döner mi bilmiyorum ama gerçekten geldiğime pişman oldum ya :(