Kızlar nstye kaçıncı hafta giriliyordu? 30.haftaya gireceğim ama doktorum henüz birşey demedi bende sormayı unuttum.. Oğlum 14 aylık şuan 29 haftalık hamileyim.. Sanırım bunda doğum erken olacak. 38.hafta da felan. oğlum da sezeryandı çünki.. Bilgisi olan var mı?