Mom9870 Peri_lendin Alınması gerekir, sağlık ocağı almaz belki ama kontrolün de olduğunuz doktorunuz varsa eğer alması gerekir. Yada siz hatırlatsaydınız.
Annebalisi Peri_lendin Bizim doktorumuz istedi tam kan sayımı yapıldı. Ağustosta 2 yaşına giricek o zamanda yapılmasını istedi.
Elfydr Peri_lendin bizim doktorumuz 10. Ay kontrolünde aldı. Değerlerine göre kan ilacını keseceğini söyledi.
Tatlim Peri_lendin evet alınır ona göre beslenme önerileri ve vitaminler verilir ve demir ilacı biraktirilir
Peri_lendin Elfydr ama bende kendiliginden kestim 1 yasına bastığında biranönce doktora veya sağlık ocağına söylemeliyim. Teşekkür ederim .💙
Zinnureyn Hastanede Alıyorlar kuzum 🌸 Almalarıda gerekiyor.. Vitamin eksikliği var mı yok mu? Kan değerleri nasıl vs. Diye bakıyorlar 🌸 Zira bizimkine bakıldı yani ..
Peri_lendin Zinnureyn evet yorumlara bakılırsa kan değerlerine bakilmayan yokmuş. Teşekkür ederim canm en kısa zamanda halletmeliyim💜
Mom9870 Peri_lendin Olur gidip kan verirsiniz sonuçlarına bakarlar. Ama çocuk doktoru baksa detaylı daha iyi olur. İmkan yoksa tabii sağlık ocağı da halleder.
Mom9870 Peri_lendin Bu arada vitaminler 1 değil de 2 yaşa kadar kullanılması daha iyi. Bende 1 de kestim ama biraz araştırınca 2 yaşa kadar kullanılması daha iyi deniliyor, bunu da dediğim gibi gidince sorarsınız.
Peri_lendin Tatlim ebe sorumsuzluğu mu desem benim unutmammi keşke hatırlasaymışım neyse zararın nersinden dönersem kârdır teskkur ederim 🤗