53 gğnlük prematüre bebeğim var burunları hep tıkalı hırıltılı nefes alıyor sürekli boğuluyor gibi mama içemiyor döküyor falan. Bugün bie eğitime katıldım orda profesörün anlattıkları aynısı bizde vardı hemen numarasını aldım video çekip gönderdim aspire olmuş dedi 😔 getirin dedi. Bu prof çok iyi ve bu emme yutma ile ilgili baya tecrübeli alanı o. Aradım taradım başkasını bulamadım. Diceğim şu prof. Ankarada ve biz izmirdeyiz nasıl gidebiliriz 😔 bebeğiyle uzunyol yapmış varmı 😔