Aizat 37+5de acil sezaryen oldum. Küveze alınmadı. 37 den sonra erken kabul edilmiyor. Ciğer gelişimi tamamlandığı için. Bol bol emzirmeye çalışın o haftalarda doğan bebekler çok yoruluyor daha çenesi güçlenmediği için. Bunu bilin ve moralinizi bozmayın. Benim sütüm 1 hafta gelmemişti inat edin mutlaka gelecek. Sarılık varsa mama takviye de kullanıyorsunuzdur bunun için de kendinizi yıpratmayın. Çok geçmiş ve hayırlı olsun 💞