Ftmagull cok iyi anliyorum valla insan en iyi bildigi seylde bile cocugunda takiliyo. Hic korkmayin uzulmeyin en kotu 15ti sanirim gecerse hastanede fototerapi isigi aliyo oyle kuvez gibi falan uzun bi surec degil cogu hastanede normal odada sizde yaninda oluyosunuz zaten bi yatakda isigin altinda yatiriyolar cocugu hic stres yapmayin