YASEMINNN48 Eşimin çok yanlış bir zamanda yaptıklarından dolayı çok soğudum.Onunla aynı ev bir eziyet.Hatasını anladı çok iyi davranıyor ama hiçbirşey eskisi gibi değil ve olmayacak…Çok mutsuzum çok kırgın ve çok üzgün…
Esra12 YASEMINNN48 yüz kızartıcı bir şey yapmadıysa çok üzülme canım hemen affetme ama çokda uzatma aranıza iyice soğukluk girmesin