daphne93 4 ay 29 günden sesleniyorum 😂 cok zorlu bı 1 aydı ama şükür ki toparlıyor evet hala uykuya dırenme sebepsz ağlamalar var ama ılk günkü gıbı ağır aglama krızlerımız azaldı uyku da daha ıyı yanı suan ıcın yavaştan toparlıyoruz dıye dusunuyorum pes etmeyin uyku duzenını bozmayın ıplerı elıne vermeyın. Alıştığı sısteme gerı dönecektir sadece unutmasın yeterkı yanı suanlık bızde böyle ınsallah sızınde düzelmeler olur 😊