Hmin Arenn biberon hic kullanmadim kendide biberon tutmuyor ama gündüzleri emmedigi icin kasikla mama vermeye başladım
Zlm Hmin benimkide iki aylık aynı şeyi yapiyo bu ara bütün bebekler bı isyanda galiba 😄 gizli bı iletişim ağları var aynı şeyi yapıyorlar
Gizem9565 Zlm benim ki. De perşembe iki aylık olacak aynı şekilde mamayla besliyorum ben istemiyor bu ayda atak var mı acaba
Zlm Gizem9565 bilmiyorum sanırım öyle sıcaktan mi diye düşündüm bende gece uyurken emiyo görmediği için ama sabah kucağıma aldığım an agliyo sağıp veriyorum artık napayım
Hmin Sevmmm acaba duzelir mi boyle olupta sonradan duzelen korkuyorum memeyi birakir böyle devam ederse diye