Leylak5566 Kizlar oğlum 34 aylık ek gıdaya başladık başlayalı kabızlık sorunumuzu var ilaç artık fayda etmiyor diyebilirim böyle bı durum yaşayıp sonuca varan varmı ? Artık bıktım inanın yazık yavrum taş gibi yapamıyor ağlıyor bazen
mihrosum Leylak5566 magnezı calsıne ver canım hemen yapar. Icınde ne var ne yok hepsi ı sokturur. Duphalac bizde hıc ise yaramadı
F-Betul Leylak5566 Ev yapımı yoğurt ve kefir öneririm ayrıca probiyotik takviyesi önerisi alabilirsiniz doktorunuzdan ama kabız yapacak katı gıdalardan uzak durmanız gerek.
Leylak5566 mihrosum evet her ikisini şuan kullanıyorum sabah toz olandapn akşam duphalac vermiyrum ama bı vermeyim çok fena nimet örnek de verilmez ama çocuğun çıkarttığı görmeniz lazum patates gibi hem sert hem yuvarlak böyle bazen lavma yapiyorum
mihrosum Leylak5566 ben soylemesende biliyorum. Kızım meyve sebze yemez. Meyve suyu bile ıcmz. Makatta catlak var o kadar krem sırıtıyorum gecmıyor. Zorlaya zorlaya oldu. Actıvıa veriyorum bu ara. Normal yogurt yemiyor cunku lutfen ver faydasını gorecwksın
mihrosum Leylak5566 evet kuzum. Hepsi ise yarıyor. Kızım normal yogurt yemiyor bende her gun ondan veriyorum