İyi geceler kızlar 3 aylık bebeğim var 3 aydır kucakta uyutuyordum artık istemiyor kucağıma uyutmak için aldığımda ağlıyor destek reddediyor sanırım. Eninde sonunda uyuyor ama ağlayarak. Bu durumu yaşayan var mı ne yapmam lazım başka türlü de uyumuyor bebeğim