merkurkedisi_ Arkadaşlar merhaba, tatil de kızıma bir bikini bir mayo mu alsam yoksa ikiisini de bikini mi almalıyım sizce? Mayo sıcak da daraltır mı acaba bu arada 1 yaşında
Uzaymekiii merkurkedisi_ eğer teni çok açık değilse çıplak girsin🤭 biz öyle yapmıştık çok açık tenli olmadığı için iyi bi güneş kremi ve zaten hep gölgede zaman geçirerek bikiniyle başlayan tatilimiz sadece mayo bezle devam etmişti😂🤷🏻♀️ Ama teni hassassa uzun kollu takımlardan alın riske atmayın derim. Çok istiyorsanız bir de bikini alın foto çekersiniz anısı kalır❤️
Umay_ merkurkedisi_ Bikini de mayo da fazla giydirilmiyor(şu an tatildeyiz bizimki de bir yaşında oradan bildiriyorum:)) mayo bez alın bolca. En fazla onunla rahat ediliyor. Ben sadece bir mayo aldım onu da üstünde görmek istedigim için heves ettim. Arada giydirip plaja götürüyorum. Denize girip çıktıktan sonra da çıkartıyorum. Mayo bez ile duruyor. İlla alacaksanız da bikini altları alın üste hiç gerek olmaz. İslandikca arada değiştirirsiniz😊
MerveLiva merkurkedisi_ mayo aldım birde decatlondan ust uzun kol mayo aldım ıkısnıde gıydırırım cunku tenlerı cok hassas hemen yanıyolar
nazatamina merkurkedisi_ mayo aldim ben kizceme 7 aylik ama islaninca hemen cikardim zaten hep elbise vardi ustunde o yuzden rahat giyecegi bir elbise olsun mutlaka
merkurkedisi_ nazatamina elbiselerini götüreceğim mutlaka yanımda plaja. Mayo daraltırmı bilemedim bikini mi alsam ozaman 🤔
gamze6855 Bikini de mayo da önermem. Decathlonun Uv korumalı kısa kollu ben şortlu takımları var. Güneşin zararlı ışınlarından koruyor hem de terletmiyor. Göz atın isterseniz
merkurkedisi_ Uzaymekiii beyaz tenli ama sıcaktan bunalır gibi hissediyorum oyüzden büyük ihtimal bikini alacağım zaten dediginiz gibigölge de olucak hep🥰
merkurkedisi_ Umay_ dediginiz gibi foto için alıcam ozaman 🥰 çünkü mayo da falan rahat ediceğini düşünmüyorum oyüzden kafam karıştı. Gölge de durucak zaten tutabildigimce🥰
merkurkedisi_ Aselllll baktım o da cok kapalı mayo onlar da bakarken bunaldım😂 belki içerisinde öyle değildir de 😁