Septembermom Merhaba hanımlar 🙏Bebegım 9 aylık. Bir kac gündür iştahı yok. Zorla yemek yiyor, asla emmıyor. Neden olabilir acaba 😣
Karamazofkardesler Septembermom Hava sıcak enerjisini atamıyor yani acıkmıyor olabilir ek gıda daha cazip geliyor olabilir diş olabilir . Çok üzmeyin kendinizi biraz gözlemleyerek çözersiniz 👍
Zeyno111 Septembermom Diş olabilir atak haftalarında olabiliyor bir de bu sıcaklarda bir şey yemek istemiyorlar
Karamazofkardesler nazlieylul Bence dert etmeyin dengeli bir ek gıda planı yapın benim kızımda ek gıdadan sonra 9 aylıkken memeyi de mamayıda bıraktı gayet sağlıklı ve gelişimi güzel o yüzden ona höre hareket etmek en mantıklısı zorlamak sizide onu yorar yetersiz hissettirir ☺️👍
nazlieylul Karamazofkardesler herkes çok veriyosun diye başımın etini yiyo ikizler bnm ek gıdayı çok güzel yiyolar tek onu versem güzel de kilo alacaklar ama ön planda formül süt olmalı bizim için ondan veremiyorum çok onlar da içmek istemiyo annem eşim çok veriypsn diyip duruyolar aslnda arttırsam yerler ve kilo alırlar şuan zayıflar biri ek gıdayla biraz toparladı
Karamazofkardesler nazlieylul Boşver herkesi bir doktorunu birde bebeklerini dinle benimkide gece içerdi mama sadece bide gündğz derin uykusunda yutturabilirsem gün içinde ne mama ne meme direk gıda sen doktoruna anlat ve bebeklerine güven ☺️
nazlieylul Karamazofkardesler ay aynı bizimkiler uyurken veriyorum hep gece veriyorum bnde malaedisef