bebegim 4. haftasinda ve birkac gundur elini agzina götürüp emiyor bu normal mi ? emzirmeden hemen sonra bile yapıyor. bir de malum havalar cok sicak. kisa kol giydirsem soguk alir mi ? kafasindan terliyor bu sebeple serin tutmaya calisiyorum acaba hata mi yapiyorum ? tecrubelerinize ihtiyacim var cevap verirseniz cok sevinirim. tesekkurler .