bsraaa19 Masalkayhan ben çok kötü grip olmustum doktor parol minoset dışında Hicbirsey içemezsin emzirirken deyip hicbirsey vermeden gönderdi eve. Nane limon zencefil bal çorba derken bi haftaya toparladım.
Gizemta Masalkayhan taylol içmek istemiştim doktora sordum en az 3 gün emziremezsin dedi sebebi bebekte epilepsi nöbetine neden olabilirmiş..
Mlke301020 Masalkayhan etken m addesi bebeğe uygun değil. Parasetamol grubu veya ibuprofen grubu içilebiliyor
YorgunAnneyimvesselam57 Icilmez vs diyolar ama tam.hasta olunca doktor yaziyo anlamadim ben tabi siz yine icmeyin nolur nolmaz ama verdikleride oluyo ben hamileyken antibiyotikte yazildi mesela
Mlke301020 YorgunAnneyimvesselam57 etken maddesi önemli bebeğe en derecede geçişi olan ilacı yazmaya çalışıyorlar
Masalkayhan YorgunAnneyimvesselam57 hamileyken bende grip olmuştum aynen bana da yazdılar ama ben içmedim
Masalkayhan Mlke301020 ben sabah içtim mecburen artık kızımı 1 saat sonra filan emzirdim tekrar bi daha atmam ama şan
Mlke301020 Masalkayhan 1 saat sonra da emzirseniz aynı sağıp atarsınız bir daha mecbur kalırsanız geçmiş olsun
YorgunAnneyimvesselam57 Gizemta yok o degildi hic duymadim ismini farkliydi soguk algnligini bil7uorum.bitek katarindi oda
Masalkayhan bsraaa19 bende ilk defa bugün aferin içtim ilaç içemiyorum zaten midem kabul etmiyo bi faydası olsun diye içtim tekrar içmem zaten