Kızlar merhaba size bi sorum olacak kızım 15 gunluk 2 3 gune kadar kakasını fazla yapıyordu ama 2 3 gundur dıkkatımı cektı gunde 1 defa kaka yapıyor gayet guzel emıyoda sık sık da emzırıyom kılosuda 4650 olmuş doktor sütün yetıyo fazlasıyla dedı 3900 doğmuştu gunde 1 defa yapması normal mı acaba doyup doymamakla alakalımı kakası ama doymasa kılo almaz baya hızlı kılo aldı aklımda bıssuru sorular lutfen yardımcı olurmusunuz ☹️🙏