Leylayunuss Kızlar doğumdan spnra adeti gızlandıran bişey yokmu çatlıcam artık bel karın ağrısından doktora gitmek istiyorum ama arkadaşlar ilaç vermez diyolar evde üç bebeyle bıyete çıkmak eziyet gbi lütfen yardımcı olun 5.5 ay oldu
Gul1_92 Leylayunuss atom çayı da olur içinde hibiskus zencefil zerdecal karabiber yebibahar olanlar kapsül şeklinde
Kubra5657 Leylayunuss canım bende öyleydim ama adet olmam 11. Ayda gerçekleşti söktürücğde vermedi bana doktor kendim alsammı diye düşündüm sonra vazgeçtim hep
Askimizinmeyveleri Leylayunuss denedinizmi hibiskus çayını bende adet olmak istiyorum olmazsa bende içeyim
Deletedmom_29 Leylayunuss adet olmayip bel karın ağrısı yaşamak normal değil. Ağrının şiddetine göre doktora görünmeniz gerekebilir. Onun dışında yetkili biri değilim bu konuda ama emziriyorsanız adet olmamanız çok normal. Emzirme azaldığında zaten olacaksınız zamanı var
Askimizinmeyveleri Gul1_92 siz emzirirken mi içtiniz şimdi internetten baktım emziren annelere önermiyorlar bende doğum yapalı 4 ay oldu adet olmak istiyorum karnımın şişi inmedi
nartanemm Civan percemi de çok etkili birde adet söktürücü masajlar var gebe olmadığınıza emin olduğunuzda yapın etkisini gören çok var
Gul1_92 Askimizinmeyveleri emzirirken de 1 kupa bardağı içiyordum bi yan etkisi yok hatta dogum yapınca kadınlara süt yapsın diye kaynar için diyorlar o kaynarin içinde de hibiskus var. Benim normalde adetim 3 gün sürer kirkimiz çıktıktan sonra bu hibiskusu içtim neredeyse 6 gündür devam ediyor hala bugün içmeyi bıraktım hibiskus çayını.
Askimizinmeyveleri Gul1_92 peki hergün mü içtiniz adet olana kadar yoksa bir günmü içtiniz emzirirkende içtiniz değilmi kusura bakmayın çok soru sordum