gg00 merhaba, bebeğim 2.5 aylıkken online spor eğitimi aldım. 350 TL ye. Sabah kalkar kalkmaz limonlu bir bardak su içip hocanın verdiği hareketleri yapıyor, yarım saatte kan ter içinde kalıyordum. Sonra hemen duşa. Bazen çıkışta bebeğim hala uyanmamışsa (şanslıysam😁) hemen kahvaltımı yapıyordum. Zaten o ara uyanıyordu. Günlük sporumu yapabilmek en önemli sorundu. Eğer onu araya sıkıştırabileceğiniz vaktiniz varsa; spor yaptım diye zaten boğazınızdan lokma geçmiyor 🤣 85 ile doğuma girdim. 75 kilo ilken diyete başladım. Bu düzenli sporu iki ay yaptım ve 65 e düştüm. Sonra ara ara spor diyet derken güncel kilom 59. Hala emziriyorum. 22 aylık olacak oğlum. 66 ile de hamile kalmıştım. Çok zor değil inanın. Yeter ki isteyin. Başında veremezseniz sonra çok daha zor olur.