Mervemerve1 Bebeğim 3 ay 27 günlük kakasını 3 gündür yapmıyor herhangi bi huzursuzluğu gaz sancısı yok gazını çıkarıyor alttan rahatça ama kaka yok :( ne yapmalıyım doktora gitmeli miyim başına gelen var mı
Mlke301020 Mervemerve1 anne sütü ile besleniyor ise 10 güne kadar yapmaması normal; eğer mama ise 5 güne kadar normal
AliDeniz Mervemerve1 merhaba gayet normal. 10 güne kadar bekleyin bence. Anne sütü ile beslenen bebeklerde rastlanıyor bu duruma . Benim bebeğim de 2 aylık 4-5 gün yapmadığı oldu.
Saliha_Burak01 Mervemerve1 benim bebeğim 3 ay 11 günlük çoğunluk mama veriyorum kabızlık yaşıyor 4 5 gün yapamasa catlarcasina ağlıyordu acile goturuyorduk 3.4 günde bir sonrasında doktorum maflor damla ve debridat diye bı surup verdi onu kullandigimizdan beri çok rahatız
Mervemerve1 Mlke301020 anne sütü ile besleniyor son 1 haftadır ek olarak 6-7 kaşık kadar mama veriyordum yapıyordu yine kakasını ama son 3 gündür yok
Mlke301020 Mervemerve1 müdahale etmeyin bence biraz daha bekleyin . Zaten huzursuzluk gaz sorunuda yokmuş
Mervemerve1 Saliha_Burak01 ama benimkinde huzursuzluk ağlama gaz çıkaramama gibi bir problem yok hatta öyle bi gaz çıkarıyor ki kaka yaptı sanıyorum açıyorum bir şey yok