2maviboncuk ben orda doğum ettim.oplum 16 aylık.lakin ameliyathanede o gün hangi doktot ve ekibi nöbetçi ise o yapıyor ameliyatı.seçme hakkınız yok yani.inşaallah fatih bey ya da ramazan beye denk gelirsiniz.ben gebelik boyunca bu iki doktorun gebe polikliniğinde olduğu günü kovalar ona göre randevu alırdım.(1 tane bayan doktor da vardı ne yazık ki tayini çıktı o da çok iyiydi)çok şükür doğumun olduğu gün ramazan bey vardı ameliyathanede.doktorumuz o.o bekledi başımda asistanlar da ameliyatı yaptı.asla pişman olmazsınız inanın ki.