Utkuu asla kötü anne olduğunuzu düşünmeyin bu düşünce sizi daha da yoracak 🥰 bebeğiniz için en mükemmel anne sizsiniz . Bende yeni doğum yaptım ikinci bebeğime ilk oğlum ise 4 yaşında ve gurbetteyim doğumuma annem bile gelemedi 🙁 4 yaşındaki oğlumla sürekli etkinlik vs yapmaya o kadar alışmışızki şimdi sürekli aynı tempoyu bekliyor bnde yetişemiyorum hemde şimdiden 😔 ama hepsinin geçici süreç olduğunu düşünüyorum . Sağlıklı olduklarını düşünüyorum bebek hasreti ile yanan aileleri düşünüp hamdolsun diyorum bu yüzden sabırlı olun sizde hepsi geçecek 💕🌸