Mavieylul Aşırı gazımız var 3 aylığız geçmedi hala :( sizin ne zaman geçti anneler yakın mı güneşli günler çok merak ediyorum :(
dertlikerkenez Mavieylul 7. Aydan sonra bitti 😢 bebekten bebeğe değişiyor. Genelde 3. Aydan sonra azalır, 4. Aydan sonra bitermiş. Kısa çöpü çekip çekmemekle alakalı biraz 😁
Tosbik1406 Mavieylul benim oğlanda öyle kuzum huysuzluk gaz ve kolik zamanlarından kalma Malesef özel tartışmalar bölümü var yukarı seçeneklerde. Ordan sana mesaj atıp taktik vercem =)
Mavieylul dertlikerkenez beslenmesinde sorun var mıydı peki? Bizimki gazdan ne emiyor ne biberon alıyor
dertlikerkenez Mavieylul 2. Aydan sonra 6 hafta meme reddi yaşadık. Maalesef beslenmesini kötü etkiliyordu, bizde yanında alerjide vardı.
Mavieylul dertlikerkenez bizde meme ve biberon reddi var devam ediyor maalesef:( alerjiden bende şüphelenmiştim kan tahlili yaptırdık çıkmadı