Ezgiasya 30 dk dısarı cıktım emzırdım cıktım geldim doldurmuş yine biberonu aglıyor karnı inmis diye dayadı mamayi bıktım ya bebegım 2 aylık 6300 kılo 3875 doğdu
Yamanikomm Ezgiasya vermesin benim annemde oleydi mama vere vere kavga ettik sonr beraber doktor gittik huzursuzlugu cok mama verdiginiz icin deyince kesti simdi bana sormadan hicbirsey yapmiyor bu arada kilosu normak bizde 2 ay 6.5 kiloyuz cNim