Merhaba güzel anneler🌺
Bugün bebeğimin ikidir kakası yeşil, küçük beyaz parçalar ve mukusluydu. Doktoruna attım doktoru ön sütü çok aldığı için olmuş büyük ihtimalle sütünü sağda ver ya da önce sağ sonra emzir dedi. Doktorun dediği gibi de son zamanlar da hep bi memede çekiştirme, kendini yay gibi çekme vs vardı ve emmiyodu tam. O sebeple bende buzluktan süt veya mama+süt ile destekliyodum. Ama kafama takılan şu ki beni buzluktaki sütlerimin çoğu mochi ile emzirirken diğer memeden gelen süt. Onları toplayıp hep buzluğa attım.
ama doktor önce sağ sonra emzir ön süt almasın dediğine göre; mochide diğer memeden gelen sütleri topluyorsa ilk gelen süt yani ön süt olmuyo mu oda? Yani bu da mı zararlı bilemedim🤦♀️