Benm ki 7den sonra döndü .8bucuk 9 aylkken süründü .bordo bereli gibi . 11 aylk oldugu gun emekleme pozisyonu aldi .simdi emekliyor herkes tembel diyo.koltuktan tutunup kalkmayi da yeni yapti ama tam basamiyo desteksz duramyo ayakta bakalm nezman gelecek. Valla hepsi farkli .ha emeklesin ha yürüsün diyorunz ama kosturmacamiz çarpı iki kati oluyo .her an yerden bisey bulup agzna atma ve keyifle yeme pesinde bu aralar zorla cikaryrm allahtan. 🤣sipam benm. Herkes bi anda yürür diyor sasrirsn diyolr hadi Hayrlisi diyelim .🤣🤣😇😂🥰😀🥰😀 uzun olmus kusura bakma cnm!