Birgünü digerini tutmuyor dün uysal ve uyumlu davranirken bugun huysuz mimiz surekli aglayip uyumak isteyen istahsiz bi bebege dönüşüyor. Ikinci cocugum aslinda ama ne biliyim ilk cocugumla beraber buyutuyorum digeri 3 yasinda hicbiseye yetisemiyorum daha uyurken gozunu acmadan aglamaya basliyor. Hic memnun degil hayatindan ve ben bundan dolayi cok gergin ve mutsuzum buda ister istemez aile ici ortama yansiyor