Selna taze yeşil soğanın ucundaki püsküller var ya hemen o püsküllerin bittiği yerden altından kesiyorum derin kesmiyorum ki sogan dağılmasın. Hemen bittigi yerden. Ben de yanında oluyorum tabi bırakmıyorum. Ilk başta acı gelebiliyor yiyemezse bırakıyor zaten ama sonra çok güzel kasıyorlar ve rahatlatıyor sonrasında da. Zaten çok uzun süre değil şöyle bir kaşısa diş yerlerini yetiyor. Ama bazen vermek istemiyor o kadar hoşuna gidebiliyor. Bebeğimiz küçükse soğan dağılmaya basladiginda alin elinden.ya da özellikle bikac tane büyük iri alırdım ben kolay dağılmasın diye.