Ecosum biraz sinirli anına gelmişsiniz sanırım. Benim eşimde çok rahatsız olur. Ben evdeyken çalıştırma sesi çok diyor. Oysa sıkarken her makine gibi ses çıkıyor. Sabah erken kalkıyor eşim gün içinde uyumak için geliyor bazen. Tabiki hep makine çalışıyor. Yine söyledi. Ay yeter be dedim bu makine bu kadar çalışmasa çamaşır biter mi sanıyorsun. 3 çocuk hele sen günde 3 kere üst degiştiriyorsun. Çalışmasa 3 gün sonra giyecek kıyafet bulamazsın. Uykun varsa zaten sesten rahatsız olmazsın dedim. Çıkıştım biraz. Cevap vermedi. Birdaha da makineye laf etmedi 😁