Umuttttt aynı durumdayım maalesef 🤦🏼♀️Bebeğim kırk günlük oldu bugün. Bir gün bütün gün güzelce emiyor gazını çıkartıyorum. Sallamama bile gerek kalmıyor koyduğum yerde uyuyor hatta geçen gün ilk kez evimin bütün işini yaptım. Başka bir gün ise huysuzluk peşinde hiçbir şekilde uyumuyor. Antalya da yaşıyorum klima açıkken çok rahat uyuduğunu farkettim sıcaktan mı oluyor artık anlamadım