Merve_ozbek Arkadaşlar doğum yapalı 9 gün oluyor bacağımdaki ağrılar geçmek bilmedi ayak tabanlarıma kadar vuruyor bunu yaşayan varmı? Normal doğum
MehZey Merve_ozbek normal bilmem ama sezeryan doğumdan sonra 5 ay bacak ağrısı çektim buaralar biraz hafiflemiş durumda