Secuuss ahh canim aynı şeyleri yaşıyoruz. Benimde sütüm bi türlü artmadı ve silikon ucla uğraşıyorum bide :/ ucla emerken çabuk yoruluyor azıcık süt icebiliyor o yuzden bende mecbur hem sagdigim sütü veriyorum üstüne de mama veriyorum. Geceleri de genelde 4 5 saat anca uyuyabiliyorum o da bölük bölük tabi :/ gece genelde emzirme olayını yapmiyorum uyuyabilmek için cunku cok uzun sürüyor mayisip duruyor düzgün emmeden