Merhaba hanımlar 17 gün önce sezeryan oldum dikişimin sol üstünde bir parmak büyüklüğünde sert olmayan hafif şişlik var sezeryan sonrası haftasında doktor kontrolüne gittim doktor dikişlerin güzel içeriden biraz sıvı birikmesi var erken doğumlarda olabiliyor dedi o yüzden antibiyotik verdi içtim fakat hala şişlik duruyor ara arada hafif sızlıyor gibi oluyor bu tür bir durum yaşayan var mı acaba