Canım ben tam 2 ay uğraştım kullanmadığım krem markası kalmadı 🤦♀️ eczacı bile artık beni görünce yine mi başka pişik kremi diye direk söylemeye başlamıştı o kadar yani😃 Aklına gelebilecek bütün markalar doktorun yazdıkları hiçbiri işe yaramadi malesef. Bende tek ise yarayan şey altını her seferinde yıkamak ve dalinin vazelini ni sürmek oldu. Çok şükür geçti hiç kalmadı. Bir de bazen zeytinyağı nı kaynama derecesine getirip kaynatmadan ocaktan alıp soğuyunca poposuna sürüyordum, o da çok işe yaradı. Çok şükür biz uzun zamandır kurtulduk inşallah sende de işe yarar.