2balkiz Bebeğim artık çok az emmeye başladı. Sol tarafı zaten 2 gündür emmiyor ben de zorlamıyorum. zaten isteksiz emerdi. Şimdi de günde ¾ kez emiyor. Az mı sizce? Azalır mı sütüm
Birceninannesi 2balkiz benim kızım da 4 kez emiyo günde. 3ana 1 ara öğün yapıyoruz. Bence normal kızım da 9 aylık
Birceninannesi 2balkiz yok yok meme değil ek gıdası 3 ana 1 ara öğün şeklinde😂 gelişimi kilo alımı normalse sorun yoktur bu ara sıcaktan bebişlerin iştahı kaçmış durumda zaten normal bence