Bebeğim 2 aylık. Gündüzleri uyumakta zorlanıyor. Gecede uyuyana kadar saatlerce uğraşıyorum. Pış pışlıyorum. Bazen sakin kalırken bazende ağlaya ağlaya uyuyo. Çok üzülüyorum. Gece uykusu iyi çok şükür.
geçen gün ağlamasına dayanamayıp doktora götürdük. Çok şükür bi sorun yok. Ama ağlamasının sebebini çözemedim. İlk bebeğim acemiyimde.
bilgi ve tavsiyelerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.
teşekkür ederim şimdiden ❤️