Busralyaa Kızım 18 aylık mama baba diyor kediye pisi pisi diyo köpeğede hav hav diyor bukadar :‘) arkadaşlarımın 18 aylık bebekleri şakır şakır konuşuyor :’) çok hoşuma gidiyor keşke benim kızda öyle anlasa ve konuşsa benim durumum da olan varmı
Egemenin_Annesi Busralyaa Oglum 19 aylik ve baba mama dede diyor sadece bide bidi bidi konusmaya calisiyor ama anlamsiz seyler söylüyor dili dönse konusacak sanki ama daha yok bisey kafaya takmiyorum hic. Kardesim 3 yasinda konusmaya basladi dayisina cekmistir diyorum.
3oda1salonmide Busralyaa benim oğlum 2 buçuk yaşından sonra cümle kurmaya başlıyordu canım her bebek bir olmuyor anlaşmasında sorun yoksa normaldir zaten
dlrkrn @Busralyaa benim eltimin oğlu 4 yaşında doğru düzgün konuştu. Cümle bile kuramıyordu. Çocuktan çocuğa değişiyor sanırım🌸
Busralyaa Selinglr yok yeni değil canım ama bıdı bıdı konuşuyor diğer cocuklar yaşıtları aslında zeka olarak bi sıkıntısı yok ama işte insan kafays takıyor
shachi oğlum 2,5 yaşında daha yeni 2 kelimelik cümleler kuruyor. her çocuk farklı oluyor ama günümüzde otizm yaygınken insan endişeleniyor tabi ki
Busralyaa shachi aynen öyle endişelendim o konudan ama ismine sesleni ve çoğu zaman bakıyor çoook hareketli bir dakika yerinde oturmuyor ama otizmli gibi değil