Yagmuralmila Arkadaşlar 7 ay sonra adet oldum sonunda emziriyorum die olmuyordum . Ama 5 gündür hala kan gidiyor ve her seferinde pedim doluyor .. şimdiye kadar azalması gerekmiyor muydu .. bilenler cevap verebilir mi
ssnnmm Yagmuralmila emzirmekle çok alakalı bir durum değil sadece emziriyorum 4aylık bebeğim 40çıktığı gün adet oldum ve ondan sonrada düzenli olmaya devam ediyor uzun süre adet olmadığınız için vücut anca atıyordur benim ilk adetimde 7günü bulmuştu normalde 4gün sürerdi
Yasemin38 Yagmuralmila en az 3 en fazla 10 sürmesi normal canım korkma. Daha uzun süre Devam eden yada farklı bir durum sezersen doktorunla görüş
Cns_28 Yagmuralmila benim oğlumda 7 ay 8 günlük bende 1 temmuzda adetim oldum. Benimde aradan 3 gün geçmesine rağmen hala yoğun ve baya kırmızı. Doktoruma sordum normal dedi. Doğumdan sonra ilk kez olduğum için temizleniyor sanırım içimiz 🌸
Yasemin38 Yagmuralmila rica ederim canım doğum sonrası ilk adette yoğun ve uzun süren kanama olabiliyor.10 günü geçerse doktora görünürsün yada sorarsın ebe yada doktoruna. Bu süreçte kan yapıcı şeyler tüketmeyede özen göster😊