MomNilMeva Sevgili anneler, belki komik gelecek size ama ben çok acemi bir anneyim henüz. Bebeğiminin ateşi var gibi geliyor bazen 37 çoğunlukla 36.8 çıkıyor ateşi. Sizce, sıcaktan olabilir mi? Yani hava sıcakken bebeklerin vücut ölçüleri yükselir mi?
Carlistonbiber MomNilMeva MomNilMeva Yani hava sıcakken bebeklerin vücut ölçüleri yükselir mi? ` açıkçası bunu bende merak ediyorum
AzraBabyy MomNilMeva bebeklerde ateş 38 in üstüne çıkmadığı sürece birşey yapılmaz çıkarsa da soyup bekleyip 15-20 dk sonra ölçtüğünüzde hala düşmemiş olursa doktora başvurmak gerekiyor
aysegllys MomNilMeva canım sıcaklığa uygun olarak giydir fazla giydirirsen vücut ateşi çıkar termometre bulundur evde
Cagla1805 Benim 1 buçuk aylık bebegim 37.8 bile gördük ateşi bol bol emzirdim yatana kadar 36.50 falan düşmüştü gece