cocomelon33 Cheddar kendi kendine gaz çıkarması ne demek? Mesela oğlum uyurken ben müdahale etmeden ayaklarını kaldırıp alttan gazını çıkartıyor ama bazen rahatsız oluyor uyanıyor ağrı falan mı oluyor o ara bilemedim.Böyle mi oluyor kendi kendine çıkartması
Cheddar cocomelon33 tamamen müdahalesiz çıkarabilmesi. Yenidoğanken çıkarabilsede bizde destek oluyoruz yinede. Artık sıvazlamaya masaja gerek kalmıyor yani :)
Cheddar Mom07374 yok hayır kolik bebek çok zor çıkarıyor yani pat pat vurmaylada o yüzden ağlama krizlerine giriyorlar saatlerce yavrular
Blueteacher 1,5 aylıkken başladı 40 gün fln sürdü. Sonra kendisi çıkarmaya başladı. Zaten anlıyorsun rahatladığını. Ama hala o ağlamaları aklıma geldiğinde gözlerim doluyor.
yusufum- Ek gıdaya geçtik dahada artmıştı halada arada oluyor bizim 7 aylık oğlum hemen geçmedi bizim hala arada devam ediyor malesef