Iyi günler hanımlar. 5 ay 21 günlük miniminnak bir kızım var. 3-5 gündür ufak tadimlara başladık. Her zamanki gibi emzirmeye devam ediyorum zaten tadimlar çok az. Merak ettiğim şey şu; tadimlar bitince ufak tefek öğünlere başlayacağız haliyle. Yine emzirmeye devam edeceğim tabi ama o öğünlerde bebeğimin doyup doymadığını nasıl anlayacağım? Kendisi belli eder mi? Pimpirikliliğimden kaynakli kesin düşünür dururum çünküm