Enk33 Kızlar 37 günlüğüz normal mi bebeğim ıkınıyor ıkınıyor bir iki dakika ağlama krizlerimiz sürüyor alttan gazını zor çıkartıyor çıkartacağı zamanda, sanki tüm günün alt gazını topluyor öyle kakayla atıyor uzun uzun osuruyor
elediyebiri Enk33 normal Canim. Benim kizim 52 günlük ayni durumda. Onlarin bagirsak floralari daha tam olusmadi ve gaz cikarmak, kaka yapmak bünyeleri icin Cok yeni seyler. Daha alisamadilar.
plakayerli Enk33 normal gaz damlası kullanıyor musunuz ilk üç ay bebekler ıkınmayı öğrenmeye başlıyor zorlanıyorlar hepimizin bebeği öyle
Enk33 elediyebiri annem de sürekli senin yüzünden senin yüzünden diyor sen gazlıyorsun çocuğu diyor hergün rezene kimyon anason içiyorum ama farkettim ki banamısın demiyor bebek çok üzülüyordum gerçekten teşekkürler
Enk33 plakayerli nurse harvey gaz damlası kullanıyorum kendim de hergün rezene anasın kimyon içiyorum