Muhasebeciana şundan dolayı sordum, benim doğum gününde çektirmek istediğim fotoğraflar piknik konseptiydi. Pinterestten indirdim bir sürü fotoğraf. Gittim fotoğrafçıyla görüştüm böyle hasır sepet, kırmızı örtü eski radyo vs gibi dekor olarak istediğim tüm aksesuarlar bende vardı. Fotoğrafçıyla netleştirememiştik sonra benim aklımdan çıkmış, kız da cevap yazmadım diye o güne düğün almış. Hani her şeye hayırlısı deriz ya gerçekten öyle oldu 🥰 aldım kuzenimi annemi, kafamdaki her şeyi yerleştirdim. Ortaya da kızımı. Fotoğraftan çok anlamam ama akşam ışığında çok güzel çıktığını biliyordum. Booool bol çektim. Çok Doğal çok güzel fotoğraflar çıktı herkes bayıldı 🥰 belki sizin de halledebileceğiniz bir şeydir. Böyle durumlarda kendimize güvenmemekle hata ediyoruz 🥰