mirayybebek kızlar kızım yine iki diş daha patlattı ama biraz ağrısı var jel sürdüm lakin baska ne verebilirim kasınıyor dişi sürekli ağlıyor
Bebegimm1 mirayybebek tetagil kullandım ben ciktigini anlamamistik karanfil zeytinyag karisimi iyi geliyormus
Deletedmom27337 mirayybebek yeşil soğan hafifletiyormuş diye duymuştum. Beyaz kısmı Bebeğinizin dişetlerini kaşıması için ona bir havuç ya da salatalık verebilirsiniz mesela ya da özellikle yeşil soğanın beyaz kısmını keserek bebeğinize verebilirsiniz. Yeşil soğan, dişetlerindeki kaşınmayı ve ağrıyı çok hızlı bir şekilde kesecek ve bebeğinizi rahatlatacaktır.
Dorukkkk mirayybebek biyerde okumuştum agız mendilini ıslatıp buzluga atın donduktan sonra çıkarıp verin demişti
balkabagianasi mirayybebek 4-5 karanfil yarım çay bardağı hakiki zeytinyağı karışım yapın ağzı kapalı bir kavanozda 2-3 gün git gel çalkalayın sonrasında ağzına sürün azar azar 😌 Yaz geldiği için dolapta saklayabilirsiniz soğuk soğuk daha iyi gelir 😇
Yarim_Kilo_Kiyma Bebegimm1 Merhaba, dün doktorumuz aynı kremi verdi nasıl memnun musunuz? Bende zeytinyağ ve karanfil yapmak istiyorum dedim gerek yok öyle şeylere dedi ama doğal ilaç aslında. Size etki yaptı mı
Gamzeli mirayybebek Tetagil kullandim ben canim sulu disliklerini dolaba koyardim. Pirasanin en dis yapragini verrdim. O sekilde gecti donem
1kiz1oglananasi mirayybebek 1yemek kaşığı zeytinyağına 1-2 damla karanfil yağı damlatıp sürebilirsin jelden daha iyi gelmişti. Çok ağladığı dayanamadığı zamanda Carpol da verdim baya rahatlattı
Hunili mirayybebek osanit diş topları var çok iyiler bir kurusu bize aylarca yetiyor, bıçak gibi hemen kesiyor ağrısını. Pırasanın sert kısmı da iyi geldi oğluma, diş döneminde meyveleri küçük doğrayıp soğukken yediriyorum o da rahatlatıyor.
NurayAslanoglu mirayybebek ben şöyle birşey duymuştum temiz bir ağız bezini düğüm atıp buzlukta biraz bekletim ağzında oynaması için verdiğinizde iyi geliyormuş soğuk ya rahatlıyormuş ben ihtiyaç duymuyorum henüz 👍Birde çocuk gelişimci arkadaşım soğan ve sarımsak suyunu bir arada dolapta dondurup damak yapısına sürüldüğünde iyi geldiğini söylemişti ne derece doğru bilemiyorum 👍
tekgamzelimm mirayybebek Tetagil, soğanı rendeleyin suyunu sıkıp dişlerine masaj yapın, karanfili dövüp zeytinyağı ile dolapta bekletin öyle dişine sürün benim yaptığım şeyler bunlardı
Bebegimm1 emation55 parmagımi islatıp diş etlerine surdum kimisi tozu dokuyormus agzina direk ama ben dökemedim diş etlerine yayarak vermistim ogluma tadı da güzel
Bebegimm1 Yarim_Kilo_Kiyma karanfil yag karisimini hic denemedim burda gormustum yapanı oda etkiliymis. ben ciktigini bile anlamadım huysuzluguna iyi gelmisti aşırı memnun kaldım tetagilden😊
[silindi] Taze soğan. Biz hergun kızımın eline veriyorduk. O beyaz kısmını dişliyordu. Rahatlatuyormus ağrısını alıyormuş. Çoğu dışı sıkıntısız çıktı şükür. Hem de doğal deneyebilirsiniz
Zeys mirayybebek 20 ml zeytinyağına 1 damla papatya yağı damlatıp karıştırıp damaklara masaj yapıyoruz doktorumuz Prof aynı zamanda aromaterapi eğitimi de almış..zeytinyağı karanfil bilinen örnek rahatlatıyor ama damakları tahriş etme özelliği varmış karanfilin o yüzden tavsiye etmedi aklınızda olsun..bi de papatya çayını demleyip buz küplerinde dondurup Meyve filesiyle eline verebilirsin demişti..